Lelaki Khayal Dadah Makan Jari Sendiri

[x]

Lelaki Khayal Dadah Makan Jari Sendiri

on Friday 25 October 2013

Lelaki Khayal Dadah Makan Jari Sendiri | Jargget Washington (29) dari New Jersey ditahan pihak polis setelah mereka menerima aduan orang ramai tentang kelibat seorang lelaki bogel yang cuba mencuri kereta. Ketika ditahan Jargget baru sahaja gagal mencuri sebuah kereta yang dipandu di atas jalan raya. Selepas ditahan beliau dimasukkan ke dalam kereta peronda.

Polis kemudian membawa beliau ke hospital untuk menerima mengenalpasti sama ada beliau mempunya masalah mental. Sampai di hospital Jargget menjadi semakin agresif dan mula meludah pegawai polis yang menahannya. Beliau juga mula menggigit pergelangan tangannya sendiri untuk melepaskan diri dari digari. Melihat tingkah laku Jargget yang semakin agresif polis meletakkan beliau semula kedalam kereta peronda. Jargget kemudian membuang air besar di dalam kereta peronda sebelum membalingnya ke arah polis. Kemudia kerana terlalu high beliau menggigit, mengunyah sebelum menelan jari tangan beliau sendiri.

Beliau dimasukkan semula ke dalam hospital untuk menerima rawatan. Para doktor mengesahkan beliau khayal dengan dadah PCP. Laporan media tidak pula memberitahu sama ada jari yang digigit beliau dapat disambungkan semula.

Sumber:http://randominf0.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved