Bakar diri akibat kecewa kesilapan lalu - Kisah anak tokoh koprat mati terbakar !

[x]

Bakar diri akibat kecewa kesilapan lalu - Kisah anak tokoh koprat mati terbakar !

on Sunday 24 November 2013


Seorang anak tokoh koprat terkenal yang meninggal dunia akibat terbakar , mangsa bernama Khaled bin Mukammad Ali berusia 20 tahun , punca kejadian adalah di sebabkan rasa kecewa mangsa terhadap kesilapan lalu yang di lakukan nya .

Mengikut kawan baik mangsa yang dikenali dengan Shankar , mangsa ada mengirimkan What Up kepada beliau semasa berada di New Zealand dan menceritakan bahawa dia terlanjur melakukan perkara yang tidak elok sehingga kan kawan wanita mangsa mengadung , namun kawan wanita tersebut enggan menggugurkan kandungan .

Dikhabarkan mangsa telah membelanjakan sejumlah wang yang besar kepada sebuah Hospital di New Zealand untuk menggugurkan kandungan tersebut , namun mangsa tidak dapat kepastian sama ada bayi tersebut atau tidak.

Mungkin disebabkan rasa kecewa itu mangsa bertekad membakar diri nya di rumah keluarganya di TTDI Kuala Lumpur setelah pulang kesini untuk bercuti .

Mayat mangsa di jumpai di balkoni rumah keluarga mangsa , kejadian ini disedari oleh ibu mangsa namun gagal menyelamatkan mangsa akibat pintu berkunci , di samping mayat mangsa terdapat dua tin yang beisi petrol dan telefon bimbit , mayat di hantar PPUM untuk bedah siasat , Al-fatihah.
sumber: http://brotherssam.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved