Azam Pitt : Setia cinta jarak jauh

[x]

Azam Pitt : Setia cinta jarak jauh

on Friday 2 August 2013

Syawal kali ini pastinya lebih bermakna buat pelakon Azam Pitt kerana selain menyambut Aidilfitri bersama keluarga di Kuching, Sarawak, dia juga sibuk menguruskan pertunangannya yang bakal berlangsung Oktober ini depan.

Walaupun Aidilfitri bakal menjengah minggu depan, tumpuan jejaka berusia 27 tahun itu lebih kepada persiapan pertunangannya dengan Dayang Norshila Awang Idris, 24, yang juga berasal dari Kuching.
“Majlis pertunangan itu akan dilangsungkan pada Oktober depan, tetapi tarikhnya belum diputuskan. Saya akan berbincang dengan keluarga apabila pulang bercuti pada Aidilfitri nanti,” katanya.

Azam yang segak mengenakan jubah hitam ketika ditemui pada majlis berbuka puasa anjuran pengarah Suhaimi Lua Abdullah, baru-baru ini berkata, bukan mudah menjalinkan percintaan jarak jauh kerana ada saja dugaan yang datang termasuklah godaan daripada peminat.

AZAM menyambut Aidilfitri di Kuching, Sarawak.

“Tipulah kalau saya kata tiada yang datang menggoda, tetapi saya tidak pernah mengambilnya sebagai satu perkara yang serius. Ia adalah perkara biasa antara artis dengan peminat, tetapi ia bergantung kepada diri kita sendiri. Kalau kita melayan pasti menjadi, jadi usah diambil kisah dengan semua itu, sebaliknya fokus kepada kerja dan kekasih di kampung.

“Kami pernah bergaduh besar hingga dia minta putus tetapi kalau sudah jodoh pasti Allah SWT menyediakan jalan penyelesaiannya. Hubungan keluarga saya dan Shila rapat dan ia juga antara faktor yang mengukuhkan lagi percintaan kami. Shila mengusahakan perniagaan restoran milik keluarganya dan jika ada kelapangan dia akan datang ke Kuala Lumpur," katanya.

Azam berkata, selepas melalui pelbagai perkara dan suka duka bersama, ia menguatkan tekadnya untuk memperisterikan Shila.

Katanya, selepas berkahwin dia akan menetap di Kuala Lumpur manakala Shila mungkin terus menetap di Kuching. Namun, ia belum muktamad lagi kerana segala perancangan boleh berubah mengikut keadaan dan keperluan.
sumber : http://www.hmetro.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved