bajurayarozita Baju Raya Rozita Che Wan 30 Pasang!
Baju Raya Rozita Che Wan 30 Pasang! | Raya tinggal beberapa hari sahaja lagi. Hari ini penulis ada terbaca disebuah laman media masa mengatakan persiapan baju raya rozita che wan cukup hebat!.
Dari golongan biasa sehinggalah golongan selebriti. Rozita Che Wan atau Che Ta juga tidak ketinggalan dalam persiapan Hari Raya nya kali ini.
Beraya dengan bakal suami, Zain Saidin dan juga Hari Raya terakhir sebagai seorang yang berstatus janda sebelum menjadi isteri pada bulan Disember nanti.
Anda jangan terkejut, jika dikatakan berapa helai pakaian yang Rozita sediakan Raya tahun ini.
Ini adalah wawancara ringkas yang dipetik dari portal Beritaharian.
Ketika ini saya lebih teruja nak beraya. Mungkin lepas raya baru nak terasa debarnya kot. Iyalah ada yang mengusik ini tahun terakhir saya menyambut Syawal dengan status solo. Persiapan raya untuk anak dan diri sendiri, saya macam biasa siapkan sebelum puasa lagi.
Tahun ini saja saya sediakan baju raya termasuk kurung dan kebaya sekitar 20 ke 30 pasang. Bayangkan tiap-tiap malam naik teruja mencuba baju raya yang ditempah. Jumlah baju raya ini termasuk yang disediakan untuk majlis berbuka puasa sepanjang Ramadan. -Che Ta
Biar betul nie, ini berhari raya ke atau mahu peraga pakaian nie? Zain Saidin lepas nie kerja kuat lah yea.. ini semua clue nie dari Rozita Che Wan…