Nubhan selesa bersama Nana

[x]

Nubhan selesa bersama Nana

on Friday 2 August 2013


KISAH bekas peserta program realiti televisyen Akademi Fantasia 6, Ahmad Nubhan Ahamad atau Nubhan, 27, yang pergi bercuti bersama penyanyi Siti Nordiana atau Nana, 29, di Pulau Perhentian, Terengganu pada pertengahan Jun lalu menjadi buah mulut ramai baru-baru ini.

Biarpun kedua-dua penyanyi itu bercuti bersama beberapa orang rakan lain, masih ada peminat yang sangsi akan status hubungan mereka.

Ada yang menyifatkan langkah bercuti bersama kawan-kawan lain sekadar usaha untuk menutup pandangan masyarakat.

Justeru, adakah Nubhan kini sedang bercinta dengan Nana yang merupakan ibu tunggal beranak satu itu?

Kosmo! mendapatkan respons daripada penyanyi kelahiran Negeri Sembilan itu berhubung gosip tersebut ketika dia ditemui pada sesi rakaman Konsert KL FM Syoknya Raya Lagi Sakan Beraya di Restoran Felda D’villa, Kuala Lumpur baru-baru ini. Berikut sedutan temu bual tersebut.

Kosmo!: Ramai yang mengatakan hubungan anda dan Siti Nordiana atau Nana lebih daripada sekadar kawan, tambahan kalian pernah bercuti bersama-sama baru-baru ini. Boleh anda komen gosip tersebut?

NUBHAN: Saya memang rapat dengan Nana dan selalu keluar bersama kerana kami sekepala. Sebelum ini pun kami pernah bercuti di lokasi lain contohnya Pulau Tioman, tapi tidak pula timbul sebarang gosip. Orang sebenarnya tersalah anggap kami bercinta kerana kami berdua artis dalam kalangan kumpulan itu. Pada hakikatnya, kami berkawan rapat dan saya menafikan sama-sekali kami bercinta.

Berapa lamakah hubungan baik anda dan Nana telah terjalin dan sejauh manakah hubungan itu?

Lebih kurang setahun lalu selepas saya berpisah dengan kekasih saya. Saya rapat dengan Nana dan anaknya Rayyan, tetapi tiada sebarang panggilan istimewa pun antara kami. Malah, Rayyan memanggil saya Uncle Nubhan.

Pada pandangan anda, adakah gosip yang timbul sengaja direka-reka atas tujuan tertentu?

Sukar untuk saya teka tetapi saya tak boleh terlalu ambil peduli apa yang diperkatakan orang. Ini kerana saya selesa dan gembira untuk melakukan perkara yang sedang saya lakukan. Saya selesa berkawan dengan Nana, jadi kenapa saya perlu putuskan persahabatan ini?

Menjalinkan hubungan dengan wanita yang lebih berusia atau yang telah mempunyai anak adakalanya menyukarkan bagi sesetengah lelaki. Apakah komen anda?

Tiada masalah bagi saya kerana bukan hak kita untuk menilai status seseorang. Kita berkawan kerana mahu berkawan. Setiap lelaki mempunyai pilihan atau ciri-ciri wanita yang diinginkan tetapi sebagai orang biasa, sesiapa yang dijodohkan kita terima sahaja.

Bagaimanakah hubungan antara anda, Nana dan keluarga masing-masing?

Saya rapat dengan keluarganya begitu juga dia yang akrab dengan keluarga saya. Kami pernah berkunjung ke rumah keluarga masing-masing kerana kampung kami berdekatan. Nana tinggal di Sendayan manakala saya pula di Seremban. Biasanya, kalau musim buah-buahan saya menjemput Nana dan kawan-kawan datang memetik buah di kampung.

Maksudnya tahun ini anda atau Nana akan beraya bersama-sama di kedua-dua rumah keluarga di Negeri Sembilan?

Ziarah-menziarahi itu kewajipan pada sambutan Hari Raya Aidilfitri. Rumah saya sentiasa terbuka untuk tetamu yang bertandang. Kami berkawan, jadi sudah pasti saya akan beraya ke rumahnya dan dia akan beraya di rumah saya.

Jika Nana bukan teman istimewa anda, siapakah pula yang sedang bertakhta di hati anda?

Saya masih solo dan sedang mencari calon yang sesuai (ketawa). Paling penting adalah keserasian. Saya mahukan seseorang wanita itu menjadi pelengkap kepada hidup saya.
sumber :http://www.kosmo.com.my/kosmo/index.asp
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved