Nabil manjakan anak

[x]

Nabil manjakan anak

on Thursday 8 August 2013


pantang melihat barang cantik, Nabil mesti dibeli untuk Naira Mikayla.

Nabil adalah orang yang paling seronok sekali nak menyambut Aidilfitri tahun ini kerana dia bakal beraya bersama dengan anaknya.

Itu yang diberitahu oleh orang isterinya, Nazirah saat diajukan siapa yang paling teruja sekali mahu beraya tahun ini.

Malah, kongsi Nazirah, Nabil memang seorang yang sangat gemarkan kanak-kanak, malah selalu bermain dengan anak-anak buahnya.

"Nabil memang suka kanak-kanak. Kalau balik kampung, memang dia suka menya kat anak-anak buah.

"Kalau balik kampung, dia jumpa anak buah dia, bawa pergi jalan-jalan. Tetapi bila sudah ada anak sendiri, nampaklah sekarang ini dia lebihkan kasih sayang pada Naira.

"Kalau di rumah, orang yang pertama dia akan cari lepas balik kerja memang anak dialah. Memang Nabil selalu bermain dengan Naira dan sangat manja dengan dia," ujarnya.

Ditanya mengenai persiapan raya, jelasnya, ketiga-tiga mereka sudah melakukan persiapan, tetapi si kecil menjadi keutamaan.

"Baju Naira yang paling banyak rasanya antara kami bertiga sebab barang-barang Naira kami dah beli sejak awal tahun lagi.

"Setiap kali kami jumpa barang-barang yang cantik untuk Naira sesuai untuk Aidilfitri, kami akan beli. Kalau campur barang-barang Naira memang dialah juaranya tahun ini," katanya berseloroh.


Sumber : Utusan

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved