Peminat Maki Hamun Hanez Suraya Di Twitter?

[x]

Peminat Maki Hamun Hanez Suraya Di Twitter?

on Thursday 22 August 2013


Jika sebelum ini pelakon yang terkenal menerusi drama Sedetik Cinta, Hanez Suraya pernah dikritik gara-gara berkongsi foto sewaktu sedang bercuti di Pulau Redang, Terengganu, terbaru sekali lagi pelakon wanita tersebut dikritik kerana didakwa seorang wanita gatal dan sering me-retweet status peminat lelaki sahaja.

Beberapa jam lalu, Hanez Suraya telah retweet semula status seorang peminat wanita yang memaki hamun dirinya dan ianya seolah-olah menunjukkan bahawa peminat tersebut terlalu membenci Hanez Suraya sehingga mengaitkan sebuah produk kecantikan yang kian popular pada ketika ini.
Hanez Suraya 1
Hanez Suraya 3
Dalam pada itu, peminat wanita tersebut turut mempertikaikan sikap Hanez Suraya yang dikatakan sebagai seorang wanita yang cepat melenting apabila ditegur oleh peminat-peminatnya.
Hanez Suraya 7
Memandangkan terlalu banyak status peminat tersebut yang berunsurkan perkara negatif, Hanez Suraya hanya mampu retweet semula dan bersikap positif dengan memuat naik status berbunyi :
Hanez Suraya 9
Hanez Suraya 8
Apa pun, diharapkan sebagai seorang muslim, lebih elok sekiranya kita menegur setiap kesalahan itu dengan kata-kata yang lebih berhemah dan sopan agar setiap nasihat yang ingin disampaikan lebih berkesan serta tidak mengguris hati pihak lain.
sumber : http://www.ohbulan.com/

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved