Tak Percaya Perkahwinan

[x]

Tak Percaya Perkahwinan

on Friday 2 August 2013

Pelik juga apabila aktres Sonam Kapoor menceritakan lelaki dalam ahli keluarganya termasuk bapanya sendiri, Anil Kapoor tidak percaya dengan perkahwinan dan sangat menentangnya.

“Bapa (Anil) saya berpendapat perkahwinan adalah perkara yang sudah ketinggalan zaman. Jadi dalam keluarga saya jika ada wanita yang mahu berkahwin, mereka terpaksa melalui proses berjumpa dengan semua lelaki dalam keluarga saya termasuk bapa,” katanya.

Reaksi yang diberikan Sonam terhadap idea berkahwin apabila ada berita yang mengatakan adiknya, Rhea akan melangsungkan perkahwinan dengan teman lelakinya, Karan Boolani, bulan depan.

Tegas Sonam berita itu benar kerana baginya masih lagi terlalu muda untuk berkahwin apatah lagi dalam masa terdekat ini.

“Dia adalah ‘baby’ dalam keluarga kami. Mustahil dia akan berkahwin dalam masa sebulan kerana dia akan memulakan penggambaran filem barunya tidak lama lagi. Mungkin ada yang keliru mengenai gosip yang dia mahu berkahwin dan filem barunya itu.


“Saya tidak mahu Rhea berpindah dari rumah kami dan dia tak mungkin berkahwin dalam masa lima enam tahun lagi,” katanya.

Sonam juga berkata dia tidak pernah rapat dengan mana-mana aktor kerana tidak suka mencampuradukkan urusan kerja dan peribadi. Biarpun begitu, ada khabar angin yang bertiup kencang kononnya dia pernah bertemu janji dengan pengarah Punit Malhotra.
sumber : http://www.hmetro.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved