Tahniah! NEDIM NAZRI AZIZ PEGAWAI KHAS KEMENTERIAN PELANCONGAN

[x]

Tahniah! NEDIM NAZRI AZIZ PEGAWAI KHAS KEMENTERIAN PELANCONGAN

on Thursday 22 August 2013

Dikhabarkan kontroversi sensasi anak kepada menteri pelancongan dan kebudayaan iaitu Nedim telah dilantik menjadi pegawai khas di kementerian tersebut! Wah, tahniah diucapkan kepada kekasih merangkap bakal calon suami kepada pelakon seksi hot janda meletop Nora Danish! Heboh mempertikaikan kenapa Nedim Nazri Aziz dilantik menjadi pegawai khas dibawah bapanya? Malah ada yang mempersoalkan kelayakan Nedim Nazri menjadi pegawai dalam kerajaan dengan perbuatan dan perilakunya yang dikatakan ala samseng dan gengster. Cuma penulis boleh kata, orang dah ada kabel besar, lagi mahu tanya ka kenapa dilantik sedemikian?

Nedim Nazri Aziz dan Nora Danish Bakal Bernikah

Kekasih artis popular Nora Danish dan Nadem Nazri Aziz begitu mesra dan rapat bersama. Dengar gosip hangat menggatakan pasangan panas bercinta ini telah mendapat lampu hijau / green light oleh kedua-dua keluarga. Adakah Nora Danish dan Nadem serius bercinta ya? Mungkin perancangan untuk berkahwin akan diadakan antara Nora Danish dan Nedim Nazri?


Nedim Nazri Aziz Pegawai Khas Bapanya Di Kementerian
Gambar senarai pegawai dalam kementerian pelancongan dan kebudayaan Malaysia yang terkini melalui portal ministy of tourism and culture. Nama Nedim bin Nazri Aziz di-highlight untuk memaparkan pelantikan anak kesayangan menteri pelancongan Nazri bin Aziz.
sumber : http://www.mohdrohaizad.com/







NEDIM NAZRI AZIZ PEGAWAI KHAS KEMENTERIAN PELANCONGAN
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved