Galeri Foto Lawatan Obama Hari Kedua

[x]

Galeri Foto Lawatan Obama Hari Kedua

on Monday 28 April 2014


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Presiden Amerika Syarikat Barack Obama pada pelancaran Pusat Inovasi dan Kreatif Global Malaysia (MaGIC).
(Ubah saiz teks)

Orang ramai mengerumuni Barack Obama bagi mengambil gambar Presiden Amerika Syarikat itu selepas sesi perjumpaan awam dengan 103 Pemimpin Muda Asia Tenggara (YSEALI) di Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya pada Ahad. -Foto BERNAMA.

Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama menjawab soalan daripada Pemimpin Muda Asia Tenggara (YSEALI) di Dewan Tunku Canselor Universiti Malaya pada Ahad
.-Foto AFP.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak bersama Presiden Amerika Syarikat Barack Obama pada pelancaran Pusat Inovasi dan Kreatif Global Malaysia (MaGIC) pada Ahad.

Kereta rasmi Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama, 'The Beast' dilihat melalui hadapan bangunan stesen keretapi Kuala Lumpur selepas beliau melawat Masjid Negara. ARTCHEN/THESTAR.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama bergambar dengan peserta Pusat Inovasi dan Kreatif Global Malaysia (MaGIC) di Cyberjaya pada Ahad.

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Amerika Syarikat Barack Obama melihat go-kart elektrik hasil syarikat Dream Edge Racing sempena pelancaran Pusat Inovasi dan Kreatif Global Malaysia (MaGIC).

Presiden Amerika Syarikat, Barack Obama bercakap dengan pelajar sambil diperhatikan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak pada sesi pelancaran Pusat Inovasi dan Kreatif Global Malaysia (MaGIC) Centre (MaGIC) di Cyberjaya. - AFP.
sumber: http://www.mstar.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved