Alyah bakal jelas status hubungan dengan Ramli MS

[x]

Alyah bakal jelas status hubungan dengan Ramli MS

on Wednesday 30 April 2014

Khabar angin mengenai status hubungan mereka mula diperkatakan sejak empat tahun yang lalu tetapi penyanyi Alyah mahupun konduktor dan penerbit muzik terkenal, Ramli MS mengambil pendekatan tidak memberi sebarang penjelasan mengenai perkara tersebut.

Walaubagaimanapun Alyah memberitahu, dia akan membuat pengumuman selepas Aidilfitri akan datang.

“InsyaAllah, jika waktunya sampai nanti, saya akan umumkan.

“Saya tak boleh cakap apa-apa, sama ada ya atau tidak sebelum ini sebab ia (hubungan) membabitkan banyak pihak.

“Apabila semua sudah sedia nanti, saya pasti akan umumkan. Doa-doakanlah,” ujarnya seperti dipetik daripada laporan Harian Metro.

Pemilik nama sebenar Noor Hasliah Abu Hassan ini berkata demikian ketika ditemui pada majlis pelantikannya sebagai duta Aalia Tudung dan Selendang, Euromoda Gulati’s di Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur.

Sebelum ini Alyah dan Ramli dikhabarkan sudah bernikah pada tahun lalu di negara jiran.

Penyanyi berusia 33 tahun ini berkata, dia tidak berniat untuk menyembunyikan atau menepis spekulasi hubungan mereka tetapi mempunyai sebab berbuat demikian.

“Bukan saya bermaksud nak menyembunyi atau menepis benda yang baik, tetapi saya di tempat wanita. Tak manis untuk terus bercakap selagi tiada pengesahan,” katanya.
Dalam perkembangan lain, Alyah baru sahaja muncul dengan lagu terbaru berjudul “Sesal Separuh Nyawa”.
sumber:http://www.informasi.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved