Kereta Control Pertama Boleh Berubah Jadi Transfomers

[x]

Kereta Control Pertama Boleh Berubah Jadi Transfomers

on Tuesday 27 August 2013


Jika anda adalah seorang kanak-kanak yang mencintai robot dan action , kemungkinan andaselalu berharap untuk mendapat Transformer di kehidupan nyata yang akan mengubah sendiri.Mimpi itu akhirnya hampir tiba ,Pencipta 'Kenji Ishida' pertama kereta remote control yangboleh berubah menjadi robot.

Transform Robot Versi 7.2 boleh melakukan apa yang robot Transformer lakukan . Hal ini dapatmenukar dari 1/12 skala RC kereta menjadi pahlawan robot hanya dalam hitungan detik,dikendalikan oleh Playstation yang diubahsuai. Robot ini mampu berjalan dengan dua kaki dan dan berubah menjadi kereta yang boleh berjalan di atas empat roda. ia juga dilengkapi dengan pelancar roket, lampu kerja dan bahkan kamera WiFi sehingga pengguna dapat "mengikuti"pengembaraan robot / kereta.

Ishida, yang merupakan penyelidik hobi robot dari Kashiwa, ingin membawa mainan ini lebihjauh. Ia berharap untuk dapat membina pertama kalinya saiz sepenuhnya mengubah robotkereta / hybrid pada 2030 dan bahawa manusia sebenarnya boleh naik @ masuk..

            
sumber : http://dairishare.blogspot.com/

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved