Panas! Aksi Tidak Senonoh Miley Cyrus Dikecam Hebat

[x]

Panas! Aksi Tidak Senonoh Miley Cyrus Dikecam Hebat

on Wednesday 28 August 2013


Tindakan penyanyi popular Miley Cyrus membuat aksi tidak senonoh di atas pentas Video Music Awards MTV (MTV VMAs) tempoh hari bukan sahaja telah mendapat kritikan hebat daripada pihak media, malahan juga The Parents Televisyen Council (PTC).

Kerana tindakan tidak senonoh dengan berpakaian hampil bogel Miley Cyrus itu, telah menyebabkan pihak PTC mengeluarkan komplen berkenaan tayangan majlis anugerah berkenaan di saluran MTV yang tenyata langsung tidak sesuai untuk tontonan remaja berusia 14 tahun.
Komplen itu juga dibuat bukan sahaja berdasarkan tindakan Miley Cyrus, malahan juga kehadiran iklan kondom yang disiarkan pada rancangan TV berkenaan.

Pengarah Polisi Umum PTC, Dan Isett dalam kenyataannya di BBC News berkata, pada dasarnya pihak MTV cuba memanipulasi cara pemasaran stesen TV berkenaan kepada golongan dewasa, supaya ianya dianggap sesuai ditonton oleh golongan muda.
"MTV masih terus mengeksploitasi seks wanita muda dengan mempromosikan adegan tarian tidak senonoh dengan pakaian bikini bewarna togel.

"Adakah imej ini sangat sesuai untuk bintang kesayangan kanak-kanak terutama mereka yang berusia 14 tahun?," kata Dan Isett.
Miley Cyrus telah membuat aksi tidak senonoh ketika membuat persembahan bersama Robin Thicke di Anugerah Video Music Award baru-baru ini.

Sementara itu ahli penasihat PTC, Paul Porter menambah persembahan yang ditonjolkan Miley Cyrus dan Robin Thicke sememangnya mengandungi unsur seks.
Malah katanya, pengasas MTV iaitu Viacom terasa sangat kecewa dengan tindakan tidak senonoh itu.





sumber ; http://wwwsaja-saja.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved