Gempar! Makhluk Mirip Watak Gollum di "The Lord of the Rings" Ditemui Sedang Terkencing.

[x]

Gempar! Makhluk Mirip Watak Gollum di "The Lord of the Rings" Ditemui Sedang Terkencing.

on Thursday 3 July 2014

Berhati-hatilah jika anda berada di luar rumah ketika memakai pakaian aneh. Sebabnya ada seorang pelancong di Beijing, China, terkejut bukan main ketika melihat makhluk mirip monster ketika berkhemah.

Pelancong tersebut berkhemah di lembah kawasan Huairou, dekat Beijing, ketika melihat makhluk mirip watak Gollum di "The Lord of the Rings" itu. Makhluk aneh itu kelihatan sedang kencing ketika gambarnya diambil. Foto makhluk tersebut juga menghebohkan dengan pelbagai spekulasinya begitu dimuat naik ke internet.

Namun tidak perlu bimbang, makhluk itu ternyata adalah manusia biasa. Seorang penduduk tempatan mengaku itu fotonya saat memakai pakaian untuk keperluan penggambaran di gunungtersebut. Lagipula memang setakat ini tak ada laporan penampakan makhluk aneh di sana.

"Hujung minggu lepas aku dan temanku pergi ke gunung untuk membuat filem sci-fi pendek," tulis orang yang mengaku sang pelakon tersebut. "Ketika aku sedang kencing tiba-tiba muncul seseorang dan mengambil gambar kemudian pergi begitu saja."
sumber:http://zamrispoon.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved