Lisa Surihani Mohon Maaf Isu Baju Seksi Berkemban

[x]

Lisa Surihani Mohon Maaf Isu Baju Seksi Berkemban

on Tuesday 1 July 2014


Sebelum ini jarang sekali pelakon Lisa Surihani dikaitkan dengan kontroversi berpakaian seksi dan menjolok mata.

Namun, baru-baru ini, namanya terpalit cerita kurang enak apabila pakaian yang digayakan Lisa sempena Minggu Fesyen Kuala Lumpur (KLFW) dikritik sesetengah peminatnya yang mendakwanya kelihatan sedikit seksi dengan baju kemban rekaan Alia Bastamam.

Menyedari isu itu hangat diperkatakan di laman-laman gosip tempatan, Lisa tampil memohon maaf mengenai busana kemban berwarna hitam ungu yang digayakannya itu.

“Sebenarnya kalau tengok betul-betul tak ada sampai saya terus berkemban pun tetapi jika ada pihak yang kurang senang, saya minta maaf.

“Apa yang saya boleh kata adalah minta maaf kalau ada yang kurang senang atau tersinggung dengan imej itu tapi saya selesa bekerjasama dengan Alia untuk pakaiannya. Saya cukup terbuka dan okey jika ada yang sokong atau menentang penampilan saya. Itu adalah biasa kalau apa yang kita pakai ada yang suka dan ada yang menentang,” katanya memetik Harian Metro.

Mungkin selepas ini Lisa perlu lebih berhati-hati dalam pemilihan busananya agar tidak lagi dikritik para peminatnya.

Namun begitu, peminat tidak perlulah terlalu over mengkritik kerana hak berpakaian adalah hak individu itu sendiri tapi seperti yang kita tahu tiada yang menjadi privasi sekiranya seseorang itu bergelar selebriti.

Luar dalam kehidupan mereka selagi boleh orang nak selidiki dan kritik namun itulah harga yang perlu dibayar oleh setiap selebriti, sama ada dari dalam mahupun luar negara. Tak gitu? 
sumber: –MYNEWSHUB.MY

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved