Nak Beli Tudung Fareeda Kena Tunjuk Slip Gaji Adalah Fitnah – Fizo Omar

[x]

Nak Beli Tudung Fareeda Kena Tunjuk Slip Gaji Adalah Fitnah – Fizo Omar

on Thursday 3 July 2014

Semenjak Fizo Omar berkahwin dengan Mawar, macam-macam kontroversi yang melandang jenamatudung Fareeda. Nampak gayanya memang ada pihak yang dengki. Mungkin kecewa tak dapat jadi isteri Fizo kot? Atau mungkin ada yang menaruh hati kepada Mawar tetapi kecewa apabila Mawar memilih Fizo dan bukan dirinya. Kesian  Fizo yang terpaksa tampil buat penjelasan setiap kali timbul kontroversi.

Terbaru kecoh di laman sosial kononnya untuk memasuki butik ekslusif tudung Fareeda, slip gaji selama 3 bulan diperlukan. Amboi. Ini kalah nak masuk butik Chanel, LV dan sebagainya. Sekali dengar pun tahu mengarut dan tipu belaka. Namun macam biasa orang kita memang mudah percaya sampai Fizo terpaksa buat penjelasan. Kata Fizo menerusi Mstar Online.

“Itu semua fitnah dan tuduhan itu langsung tidak berasas. Secara logiknya, mana ada kedai yang meletakkan syarat perlu membawa slip gaji sebelum dibenarkan masuk kedai?

Butik-butik berjenama mewah pun tidak meletakkan syarat seperti itu. Bagi saya gosip itu adalah khabar angin kosong yang sengaja mahu menjatuhkan nama baik syarikat.

Biasalah, apabila sesebuah jenama barangan sudah menjadi popular, mulalah ada yang dengki. Rasanya itu adalah satu perkara normal yang terjadi kepada mana-mana perniagaan


Apa pun, orang Melayu memang dari dulu terkenal dengan hasad dengki dan tak boleh tengok orang lain lebih maju berbanding dirinya.
sumber: http://beautifulnara.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved