Alyah Tutup Instagram Kerana Enggan Di Hentam Peminat

[x]

Alyah Tutup Instagram Kerana Enggan Di Hentam Peminat

on Saturday 29 June 2013

 Alyah diberitakan akan mengambil keputusan menutup akaun Instagramnya dalam masa terdekat bagi memberi fokus penuh kepada proses penghasilan album terbarunya.



"Saya akan tutup Instagram buat sementara sebab saya perlu fokus pada album terbaru saya.
"Bukan saya tak hargai peminat tapi saya lebih suka peminat terima saya seadanya. Lebih baik saya ada seorang peminat yang begitu daripada ramai peminat tapi menghentam saya," kata Alyah lagi.

Alyah yang kini berusia 32 tahun mengakui tertekan apabila membaca komen-komen berbaur hentaman yang ditulis pengikutnya di Instagram itu.
"Saya suka baca komen-komen itu tapi apabila dah terbaca, saya tertekan," Tambah Alyah yang berharap album terbarunya itu dapat disiapkan selepas Hari Raya Aidilfitri ini.

sumber : http://kezoom.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved