Pengakuan Cinta Baim Wong

[x]

Pengakuan Cinta Baim Wong

on Sunday 30 June 2013

Elfira Loy dan Baim Wong bukan baru kenal, dari pengakuan Elfira mereka sudah kenal lama sejak tahun 2011. Jadi Elfira 19 dan Baim Wong 32 sudah menjadi kawan baik bukan sekadar pasangan dalam telemovie Untuk Terkakhir Kali yg baru ini ditayangkan di Astro Ria.

Kisah cinta Baim Wong dan Elfira menjadi topik panas apabila Baim secara spontan membuat pengakuan Elfira ialah cinta hatinya. Ini membuatkan Elfira tergamam seketika.

Pengakuan Elfira yang terkejut dengan kata kata Baim Wong dalam Meletop, dia tidak dapat tidur lena semalaman kerana memikirkan kata kata Baim.

“Sebenarnya, saya tidak tahu bagaimana hendak komen tentang perkara itu. Saya memang berkawan baik dengan Baim. Saya terbuka untuk berkawan dengan sesiapa sahaja termasuklah Baim. Dengan Baim, saya okey tetapi. selama berkawan sejak dua tahun lepas, hubungan dan perbualan kami tidak ke arah kekasih atau saling mengucapkan cinta serta sayang.

“Apabila Baim tiba-tiba membuat pengakuan depan khayalak, lebih-lebih lagi dalam program TV yang disiarkan secara langsung, saya jadi tergamam, terkejut dan tidak lena tidur semalaman. Kalau betul apa yang dikatakan oleh Baim itu, saya sebenarnya okey,”

Elfira aggap Baim hanya bergurau

“Saya agak pelik tetapi mengambilnya secara positif. Dengan saya, dia (Baim) tak pernah pula cakap sayang-sayang tetapi dia bercakap konon-kononnya kami bercinta depan khalayak umum. Saya berasa itu merupakan satu penghargaan,” jelas Elfira yang bersifat terbuka.

Tambah Elfira: “Namun mengenali Baim yang suka berjenaka dan selepas program berkenaan, dia tidak pula menjelaskan apa-apa terhadap saya. Jadi, saya anggap itu hanya gurauan sahaja. Kami juga ada sesi fotografi bersama sebuah majalah sebelum Baim berangkat pulang.”
Baim mengaku dia hanya bergurau

“Saya hanya bercanda tentang hal itu. Antara saya dan Elfira memang tidak ada hubungan istimewa, cuma teman biasa. Usah fikir keterlaluan,” ujar Baim atau nama sebenarnya Muhammad Ibrahim itu kepada Sensasi Bintang.
kredit to http://nurizspace.com/


“Persoalan jodoh itu belum hadir. Jadi, tumpuan saya lebih pada karier. Ketika ini, saya akan kembali sibuk dengan penggambaran sebuah sinetron berjudul Tasmina,”



………………

Nasib baik Baim baitahu awal awal dia cuma buat joke saja, jangan permainkan perasaan wanita..kesian Elfira
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved