Zoey Tak Kecil Hati

[x]

Zoey Tak Kecil Hati

on Monday 29 July 2013




SEJAK drama Demi Dia ditayangkan ramai yang merungut pada Syed pasal drama berkenaan. Macam-macam orang yang melahirkan rasa tak puas hati terhadap drama itu terutama membabitkan watak dua watak utama lakonan Zoey Rahman dan Elfira Loy. Kata mereka gandingan antara kedua-dua pelakon ini tak kena dan tak menjadi. Sebab itu banyak persatuan makcik-makcik kaki drama tak puas hati dengan drama yang mereka anggap tak menarik perhatian langsung berbanding drama sebelum ini.

Ada sahaja SMS dan panggilan telefon yang Syed terima semata-mata nak mengata drama ini. Tapi teruk sangat ke Demi Dia ini?

Bukan apa Demi Dia ini drama pasal perkahwinan muda. Dah tentulah orang yang berlakon pun kena muda dan sesuai pada watak yang dicipta. Tak mungkin perlu letak pelakon hebat yang dah tua untuk drama tersebut.

Tak boleh juga nak salahkan Zoey mahupun Elfira dalam hal macam ni. Sudah tentu keputusan untuk menggandingkan mereka dibuat oleh pihak produksi yang dipersetujui oleh stesen televisyen.

Syed ada berjumpa Zoey baru-baru ini dan bertanyakan perkara berkenaan.

"Saya tahu ramai yang tak berkenan dengan cerita tersebut. Memang dari awal lagi saya dengar orang merungut macam-macam kata saya dan Elfira tak sesuai untuk watak berkenaan.

"Kena ingat Demi Dia ini merupakan cerita tentang kahwin muda. Mungkin kahwin muda ini jarang berlaku pada orang kita tetapi masih berlaku sehingga hari ini.

"Apa-apa pun saya hanya mengikut arahan abang Aziz M. Osman. Dia yang menentukan hala tuju drama ini untuk jadi apa. Insya-Allah saya harap orang akan dapat terima kalau mereka ikuti drama berkenaan sampai habis.

"Kalau tengok trend pun memang orang tak suka pada awal tapi bila pada fasa pertengahan barulah mereka suka dan ikut. Bila orang kritik kita itu bermakna orang melihat. Saya ambil teguran ini sebagai pembakar semangat untuk terus berjaya dalam bidang ini," jelasnya pada Syed.

Tak mengapalah Zoey, kalau ada kesungguhan mesti ada jalan untuk berjaya. Mana kritikan yang baik itu boleh diambil untuk kebaikan, yang buruk buang jauh-jauh.
sumber : http://www.utusan.com.my/

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved