Kajol Nafi Buat Pembedahan Plastik Untuk Putihkan Kulit

[x]

Kajol Nafi Buat Pembedahan Plastik Untuk Putihkan Kulit

on Saturday 31 May 2014

Beberapa waktu belakangan ini, kulit Kajol kelihatan semakin cerah. Inilah yang membuat khabar angin bahawa beliau sudah melakukan pembedahan skin melanin untuk memutihkan kulit, semakin heboh di perkatakan.

Namun Kajol menafikan bahawa beliau sudah melakukan oplas. Menurut ibu dua anak itu, wajahnya semakin cerah kerana akhir-akhir ini ia jarang keluar rumah.

"Dalam 10 tahun kehidupanku, aku bekerja di bawah cahaya matahari sepanjang masa. Itulah yang membuat kulit saya semakin gelap. Setelah aku berehat di rumah, tidak melalukan penggambaran di luar, warna kulit saya kembali putih. Jadi ini bukan pembedahan memutihkan kulit, tetapi ini adalah pembedahan berehat di rumah, "ujar Kajol sambil berjenaka.

Selain duduk diam di rumah, Kajol mendedahkan bahawa wajahnya semakin kelihatan cerah juga berkat diet sihat yang beliau lakukan. Makanan sihat membuat kulitnya lebih sihat, dan akhirnya ia nampak makin cantik.

Khabar angin bahawa Kajol melakukan pembedahan skin melanin bertiup kencang selepas sebuah majalah tetang dirinya beredar tidak lama lalu. Di dalam majalah itu, wajah Kajol memang kelihatan semakin putih dan bersih.

Di India, ada dua kumpulan yang berseteru soal warna kulit. Ada yang pro dengan penggunaan pemutih kulit, ada juga yang mengatakan lantaran menganggap warna kulit coklat adalah identiti mereka, sehingga tidak perlu melakukan pemutihan kulit. Inilah yang membuat perubahan wajah Kajol menjadi kontroversi di India.

Terlepas dari pembedahan atau tidak. Yang pasti, Kajol semakin lama makin menawan.











sumber: http://dairishare.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved