Budak Christian Mati 3 Saat Dakwa Bertemu Allah & Nabi Muhammad

[x]

Budak Christian Mati 3 Saat Dakwa Bertemu Allah & Nabi Muhammad

on Monday 12 May 2014

Seorang budak lelaki yang sedang menjalani pembedahan mendakwa bertemu Allah S.W.T selama beberapa saat semasa dalam keadaan tidak sedar di laman web Daily Current.

Bobby Anderson, anak pasangan penganut Christian di Atlanta menderita akibat satu kemalangan dan secara teknikalnya dia telah mati selama 3 saat. Semasa dalam keadaa tidak sedar itulah, beliau mendakwa telah berjumpa dengan Allah S.W.T.

"Saya tidak nampak Jesus dimana-mana pun"

"Hanya "seseorang" bernama Allah, dan seorang lagi bernama Muhammad. Juga disamping saya 72 orang wanita yang sangat cantik.",

"Dan saya tidak berjumpa pun dari kalangan keluarga saya malah nenek dan atuk saya sekalipun, semua orang di sana mempunyai kulit yang lebih gelap," Dakwa Bobby Anderson lagi.

"Saya bertanya kepada ayah saya, mengapa tidak ada Jesus di syurga ayah? "

Beliau tidak dapat memberikan jawapan. Saya tidak pernah mendengar Allah sebelum ini, tetapi kini saya akan membaca lebih lanjut mengenainya . Beliau kelihatan agak sebenar kepada saya."

Kisah Bobby Anderson mempunyai persamaan dengan kisah Colton Burpo , anak kepada seorang paderi yang secara ringkas meninggal dunia (sekejap) semasa pembedahan dan selepas itu mendakwa telah bertemu dengan Jesus di Syurga.

Bagaimanapun terdapat beberapa laman web mendakwa status yang dimuat naik oleh "The Daily Current" adalah palsu. 
sumber: kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved