Jep Sepahtu Mohon Maaf Atas Ketelanjuran di Super Spontan

[x]

Jep Sepahtu Mohon Maaf Atas Ketelanjuran di Super Spontan

on Sunday 29 September 2013

Aksi spontan Jep Sepah dalam rancangan Super Spontan yang dikaitkan dengan insiden isteri Mat Yo mula heboh diperkatakan terutamanya dilaman sosial. Jep Sepah yang menyedari kesilapannya itu pantas memuat naik satu permohonan maaf secara terbuka menerusi laman Instagram beliau menerusi satu caption seperti dibawah.

Salam sahabat2 saya di IG,tq undi semut sentap & support super spontan 2013..saya serendah diri ingin memohon maaf jika mlm tadi ade yg tersinggung dgn cara saya di pentas super spontan..maaf ianya berlaku secara spontan..saya tiada sebarang account FB or twitter yg dikelolakan oleh saya..semua nya admin yg saya sendiri x kenal..tq kpd admin2 yg menjaga acount tersebut..harap anda tidak mengupload dan letak status2 yg sensitif..biar kita hidup saling menghormati antara satu sama lain..harap admin2 dpt memanjangkan Salam maaf saya di page anda..terima kasih sekali lagi kerana menyokong..






sumber : Kezoom

Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved