Wanita Ini Mengalami Ketagihan Mencabut Bulu Yang Kronik

[x]

Wanita Ini Mengalami Ketagihan Mencabut Bulu Yang Kronik

on Monday 30 September 2013



Mencabut bulu ,jika dilakukan terlalu kerap akan menyebabkan ianya menjadi satu ketagihan pada sesetengah orang.itu lah yang berlaku kepada Charlotte Starling yang mengidap dermatillomania iaitu ketagihan mencabut bulu.

Charlotte Mencabut apa sahaja bulu dibadan nya akibat ketagihan yang melampau hingga kan seluruh tubuhnya mengalami luka-luka.tidak kira dibahagian kaki,perut,tangan atau dimana2 saja bahagian tubuh termasuk kening.

Pada awalnya dia hanya merias keningnya untuk kelihatan cantik namun lama kelamaan dia merasakan perlu mencabut bulu diseluruh tubuhnya untuk kelihatan sempurna.

Dalam usaha menangani masalah ketagihan tersebut tunang Charlotte,Martin Thompson menyembunyikan semua alatan mencabut bulu yang kerap digunakan oleh Charlotte namun akibat tidak dapat mengawal diri dia mula menggunakan pisau,jarum dan dia snggup menyimpan kuku supaya tajam dan boleh digunakan untuk mencabut bulu.

Menurut Charlotte walaupun bulu tersebut baru tumbuh dan kecil dia akan berusaha mencabut bulu itu walaupun kulitnya mula berdarah dan dia cuma akan berasa lega bila bulu tersebut berjaya dicabut.

Paling mengejutkan dia juga akan memcabut bulu walaupun berada di tempat awam disebabkan tidak dapat mengawal diri.bahagian payudara adalah bahagian yang paling mengalami luka paling teruk.kerap kali pakaian dalam nya dipenuhi tompok2 darah yang banyak dan dia akan segera mencuci pakaian dalam sebelum tunangnya pulang kerumah.
sumber: http://www.dianarashid.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved