Budak Ini Hanya Mempunyai Gigi Dua Batang Menyerupai Pontianak

[x]

Budak Ini Hanya Mempunyai Gigi Dua Batang Menyerupai Pontianak

on Saturday 21 June 2014

Seorang remaja lelaki berusia 16 tahun mengejutkan penduduk China kerana remaja ini hanya mempunyai dua gigi taring yang menyerupai vampire!. penduduk pecaya bahawa remaja ini adalah merupakan keturunan Vampire, tidak diketahui apa penyebabnya remaja ini mempunyai kelainan seperti itu. Pada usia 16 tahun tidak tumbuh gigi lain selain dua gigi yang runcing dan tajam tersebut.

Remaja ini bernama Wang Hui, dia menjalani hidupnya selama ini dengan dua gigi yang aneh. Kerana keanehannya tersebut Wang Hui sering di cemuh oleh rakan-rakannya sebagai anak vampire sehingga menyebabkan dia merasa terpencil dan tidak mempunyai kawan. Menurut Ibunya, kelainan yang di alami oleh Wang memang sudah kelihatan sejak kecil dimana Wang hampir tidak mempunyai rambut yang tumbuh pada kulitnya. Lebih mengejutkan lagi ketika Wang semakin besar dan menginjak remaja ternyata hanya tumbuh dua buah gigi yang menyerupai taring. Wang juga berkelakuan pelik dengan sering menyerang dan menggigit orang lain yang menghinanya.

Akhirnya Ibu Wang Hui membawanya berjumpa doktor untuk pemeriksaan keanehan yang di alami oleh anaknya setelah dia berusia 18 tahun. Ibunya menceritakan semua yang dialami oleh anaknya, hingga akhirnya doktor memutuskan untuk melakukan operasi terhadap Wang dengan kos kira-kira 70,000 hingga 80,000 Yuan.





sumber: http://dairishare.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved