Dayana Dan Sakinah Tidur Sekatil, Ashraf Tidur Ruang Tamu?

[x]

Dayana Dan Sakinah Tidur Sekatil, Ashraf Tidur Ruang Tamu?

on Monday 30 June 2014



Hah, biar betul Ashraff Muslim dibiarkan tidur di ruang tamu sementara kedua-dua isterinya, Noor Dayana Lokman dan Wan Sakinah Wan Saburi tidur sekatil.

Hah, macam tak percaya kan, tapi perkara ini memang benar-benar berlaku bak kata keluarga bahagia ini.

Ini kerana menurut Dayana, walaupun masing-masing tidak tinggal sebumbung, namun apabila dirinya datang berehat ke rumah Sakinah, dia dan madunya itu serta anak tirinya, Sarah akan tidur sebilik manakala Ashraf tidur di ruang tamu.

Memetik Harian Metro, Dayana berkata, “walaupun masing-masing tidak tinggal sebumbung, kami sering berhubung dan berkumpul di rumah. Kalau saya datang berehat di rumah Sakinah, hanya saya, Sakinah dan Sarah tidur di bilik dan Ashraf kena tidur di ruang tamu”.

Selain itu, Dayan turut mengakui sering keluar membeli-belah bersama Sakinah kerana mereka berdua berkongsi cita rasa yang hampir sama.

“Kami mula keluar membeli-belah bersama sebab kami berkongsi cita rasa hampir sama. Bila kami keluar beli-belah, Ashraf jaga anak di rumah,” katanya.


Sementara itu, Ashraf juga mengatakan hubungan kedua-dua isterinya kini sudah semakin rapat dan erat seperti rakan baik.

Ashraf juga mengatakan sering membawa keluarganya ke majlis-majlis ilmu untuk menambahkan bekalan agama bersama-sama.

Baguslah begitu kalau Ashraf pandai mengemudi kedua-dua rumah tangganya kerana memang tidak mudah untuk berpoligami.

Harapnya Ashraf akan terus berlaku adil di antara Dayana dan Sakinah dan semoga keharmonian mereka sekeluarga akan kekal sehingga hujung nyawa. 
sumber: – MYNEWSHUB.MY
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved