Amyra Yakin Dengan Dazrin

[x]

Amyra Yakin Dengan Dazrin

on Friday 27 December 2013


Pelakon Amyra Rosli, 22, memberitahu dia dan tunangannya yang juga merupakan seorang pelakon, Dazrin Kamaruddin, 25, merancang untuk berkahwin untuk tempoh dua tahun lagi.

Jelas Amyra, walaupun dia masih muda, tetapi dia yakin umur bukanlah penghalang untuk dia mendirikan rumah tangga. Paling penting dia sudah bersedia memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri.

“Berkahwin ini bukanlah perkara mudah, namun saya menjadi yakin apabila melihat pendirian Dazrin yang bukan sahaja menerima saya tetapi seluruh ahli keluarga saya. Malah Dazrin juga tidak meletakkan syarat terhadap kerjaya lakonan saya dan juga tempoh pertunangan kami,” ujar Amyra ketika ditemui di lokasi penggambaran drama bersiri Kalimah Jiwa di Bandar Sungai Long Cheras, Kajang, baru-baru ini.

Mengakui setiap hubungan pasti ada pasang surutnya, Amyra mengakui seperti pasangan lain, dia dan Dazrin juga tidak terkecuali dilanda dugaan. Namun, kongsi Amyra dia dan Dazrin sering berbincang terlebih dahulu sebelum membuat sebarang keputusan.

“Kami jarang berjumpa dan kadang-kadang langsung tidak berjumpa jika masing-masing sibuk dengan penggambaran. Kalau berjumpa pun, kami bertiga dengan mama yang sering bersama dengan saya," ujar Amyra yang mendedahkan dia Dazrin masih belum membuat sebarang persiapan kahwin.

Ditanya sama ada dia mahu atau tidak bergandingan dengan Dazrin di kaca televisyen, Amyra memberitahu dia tidak menolak sekiranya diberikan peluang itu. Bagimanapun, dia akan meneliti dahulu jalan cerita serta skrip sebelum membuat keputusan.

“Saya tak merasa kekok sekiranya digandingkan dengan Dazrin, malah merasa gembira kerana berkesempatan untuk berlakon bersama tunang sendiri. Secara tak langsung, dapat juga kami meluangkan masa bersama,” ujar Amyra yang mula mengenali Dazrin ketika sama-sama membintangi drama bersiri 'Jodoh'.
sumber:http://www.gua.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved