"Doakan Saya Dan Aiman Ada Jodoh" - Nur Fathia

[x]

"Doakan Saya Dan Aiman Ada Jodoh" - Nur Fathia

on Thursday 26 December 2013



Pelakon tinggi lampai, Nur Fathia kini sedang dikatakan mempunyai hubungan istimewa bersama aktor Aiman Hakim Ridza. Namun begitu, setiap kali diajukan soalan mengenai hubungan mereka, Aiman mahu pun Fathia enggan berbicara lebih lanjut.Bahkan, mereka juga enggan mengklasifikasikan hubungan mereka sebagai cinta. Sebaliknya, mengakui sedang berkawan rapat.

Bertemu dengan Fathia di Majlis Ramah Mesra Drama 'Ariana Rose' di Sri Pentas, Damansara pada Selasa, Fathia memberi penjelasan lanjut mengenai perkara ini.

"Selagi tiada jodoh, selagi itu saya tidak akan beritahu status hubungan kami. Secara umumnya, Aiman ada ciri-ciri calon suami idaman semua wanita. Dia bersikap realistik dan bijak walaupu masih muda. Apapun, saya harap semua orang boleh mendoakan kami ada jodoh," jelas gadis yang masih lagi menuntut dalam bidang perundangan di Universiti Teknologi Mara Shah Alam ini.

Dalam pada itu, Fathia juga menjawab desas desus yang mengatakan dia menjalinkan hubungan dengan seorang jejaka berstatus kerabat.

"Perkara itu tidak benar sama sekali. Saya tidak pernah mempunyai hubungan dengan mana-mana jejaka berstatus kerabat. Saya pun tidak tahu macamana cerita ini boleh timbul," jelas Fathia.
sumber:http://www.gua.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved