Lana Nodin Tempelak Johan As’ari: “Tidak Dapat Restu Hanya Sekadar Alasan”

[x]

Lana Nodin Tempelak Johan As’ari: “Tidak Dapat Restu Hanya Sekadar Alasan”

on Monday 30 December 2013


Kini dunia hiburan tempatan hangat dengan kisah cinta dan putus cinta singkat yang dialami pelakon Lana Nodin dan Johan As’ari.

Sebelum ini, tidak sampai sebulan bercinta, Johan tampil memberi pengakuan bahawa hubungannya dengan Lana sudah pun putus kerana tidak mendapat restu ahli keluarganya.

Berdasarkan semua yang terjadi ramai peminat mengandaikan Johan sebagai jejaka yang begitu mudah menabur janji manis kepada pasangannya.

Jika dilihat sebelum ini, Johan dilaporkan pernah rapat dengan Izreen Azminda, malah Izreen juga mendedahkan Johan pernah mengajaknya bertunang, namun dinafikan sekeras-kerasnya pelakon itu apabila ditanya oleh pihak media mengenai isu tersebut.


Mengulas lanjut mengenai kisah putus cintanya dengan pelakon berusia 27 tahun itu, Lana, 34, mengatakan hubungan mereka terputus disebabkan tidak mendapat restu keluarga Johan merupakan alasan semata-mata.
“Bagi saya, tidak mendapat restu hanya sekadar alasan. Jika Johan ikhlas mahu memperisterikan saya tentunya dia akan bersungguh-sungguh dalam perhubungan ini",Kata Lana .

“Banyak lagi masa untuk memperbaiki dan memujuk hati keluarganya, namun Johan nampaknya sudah menyerah kalah,” kata Lana .

Lana juga sempat menitipkan pesanan buat Johan agar jangan mempermainkan hati dan perasaan orang lebih-lebih lagi apa yang dilakukannya ini membabitkan maruah seseorang.

Namun sepanjang kontroversi hubungannya dengan Johan mendapat perhatian media secara menyeluruh dan nampaknya Lana sentiasa tenang dalam memberikan jawapan serta reaksinya.

Mungkin pengalaman cinta yang lalu memberi pengajaran buat Lana, malah jawapannya memang nampak sungguh matang
sumber : http://braderpanas.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved