Lana Nordin Dakwa Dirinya Lebih SUCI Dari Johan As'ari

[x]

Lana Nordin Dakwa Dirinya Lebih SUCI Dari Johan As'ari

on Monday 30 December 2013

Lana Nordin yang sebelum pernah mengesahkan bahawa dirinya tidak pernah menerima lamaran daripada Johan As’ari mendakwa dirinya lebih baik dan suci dari Johan walaupun dia dilihat seperti wanita yang sosial.

Ketika ditanya mengenai lamaran Johan, Lana menyatakan bahawa Johan As'ari sama sekali tidak pernah membawa beliau bertemu dengan keluarganya.

“Memang tak pernah.

“…saya faham untuk kenal-kenal ini memang ambil masa, tapi dia (Johan) tiada usaha ke arah itu,kalau nak tahu kakak Johan pernah cakap, bahawa keluarga dia tidak pernah halang hubungan kami.

“Mereka cakap, mereka pun tunggu Johan bawa balik saya jumpa keluarga. Tapi sekali pun dia tidak pernah bawa. Sekarang cuba fikir, adakah itu halangan keluarga atau dia yang mereka-reka cerita,” katanya.

Menggulas lanjut mengenai perwatakan Johan, Lana menegaskan bahawa hanya dia dan ALLAH sahaja yang tahu siapa sebenarnya Johan.

“Menyentuh perwatakan Johan, saya tidak nafikan, saya memang terpikat dengan cara dia. Saya tengok dia ini baik orangnya, perwatakannya yang alim dan punya pegangan agama.

“…saya fikir ya, mungkin dia boleh jadi pembimbing yang baik untuk saya..tapi sebaliknya berlaku.

“…Cuma saya dan ALLAH sahaja yang tahu siapa sebenarnya Johan.

“…saya memang nampak macam wanita urban dan sosial tapi demi ALLAH, saya rasa saya lebih suci daripada dia,” katanya.



sumber:kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved