Alif Satar Sudah Mahu Kahwin

[x]

Alif Satar Sudah Mahu Kahwin

on Thursday 31 October 2013


Penyanyi yang popular dengan lagu 'Lelaki Seperti Aku', Alif Satar mengakui sudah mempunyai perancangan untuk berkahwin. Malah, Alif turut memberitahu dia pernah meminta pandangan Tomok tentang hasratnya untuk berkahwin pada usia muda.

“InsyaAllah jika ada rezeki saya akan menamatkan zaman bujang pada tahun hadapan. Kalau boleh saya tak nak menghebahkan perkara ini kerana saya tak mahu perkara buruk terjadi kerana terlalu bercakap mengenainya,” ujar Alif ketika ditemui di sidang media Idola Kecil musim keenam di Platinum Movie Lounge, Cathay Cineplex, Kuala Lumpur pada Selasa.
sumber: http://www.gua.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved