Almy Nadia Nafi Cari Publisiti Murahan

[x]

Almy Nadia Nafi Cari Publisiti Murahan

on Thursday 31 October 2013


Pelakon jelita Almy Nadia menafikan dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan dia sengaja mencari publisiti murahan selepas pelakon itu mendedahkan dirinya terpaksa menjual karipap berikutan kekurangan tawaran berlakon.
"Saya tidak mencari publisiti murahan apabila mendedahkan hal ini. Kalaulah benar saya ingin mencari publisiti, sudah lama saya boleh berbuat demikian," Katanya seperti dipetik dari Harian Metro.
Menurut Almy atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, dia mengakui kekurangan tawaran belakon menyebabkan dia membantu ibunya menjual karipap.
"Saya akui yang terpaksa menjadi penjual karipap untuk menyara hidup selepas kurang mendapat tawaran belakon hampir setahun lalu." 

Jelas Almy lagi, beliau tidak berasa malu dengan mendedahkan berita ini, kerana dia bukan menjual dadah dan baginya meniaga itu juga adalah sesuatu yang biasa baginya.
"Untuk apa saya berasa malu. Saya tidak tahulah kalau ada artis lain yang malu menjadi penjual karipap tetapi bagi saya berniaga adalah sesuatu yang biasa buat kami sekeluarga kerana saya orang kampung.
"Kalau dalam kenyataan sebelum ini saya ada menyebut perkataan terpaksa itu bukan bermakna saya menjalankan perniagaan dengan keadaan terpaksa. Saya ikhlas membantu ibu saya.

"Kadang-kadang orang salah tafsir dengan kehidupan artis yang sering disangkakan mewah dan banyak duit. Walhal mereka juga manusia biasa yang ada masanya dilanda kesulitan hidup."
sumber: http://exazaf.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved