Tahniah Ezad Lazim Kini Bergelar Bapa

[x]

Tahniah Ezad Lazim Kini Bergelar Bapa

on Thursday 31 October 2013

Ezad Lazim, 34, kini bergelar seorang bapa kelmarin apabila isterinya Nor Azeana Ramli, 34, selamat melahirkan seorang bayi perempuan. Bagaimanapun, Nor Azeana terpaksa dibedah untuk melahirkan bayi pertamanya itu di Hospital Ampang, Selangor.


Menerusi laman Facebook, Ezad berkongsi berita gembira ini dengan semua peminat. Dia melahirkan kegembiraan kerana sudah bergelar bapa dan berterima kasih kepada semua pihak yang mendoakan kesihatan dan kesejahteraan isteri dan anaknya.

"Doktor menjangkakan isteri saya bakal melahirkan anak pada hujung tahun ini. Justeru isteri saya yang bekerja sebagai pengurus jualan sebuah hotel di Ampang merancang untuk melahirkan anak di sebuah hospital swasta di Taman Melawati, Hulu Klang.

Sebenarnya, ada sebab untuk Ezad bergembira kerana sebelum ini, difahamkan dia pernah melahirkan kebimbangan mengenai kesihatan isterinya yang menghidap komplikasi enam jenis penyakit ketika mengandung.


Justeru setiap masa dia berdoa agar segala-galanya berjalan lancar tanpa sebarang masalah.

Doktor menjangkakan Zeana bakal melahirkan anak pada hujung tahun ini. Justeru isterinya yang bekerja sebagai pengurus jualan sebuah hotel di Ampang merancang untuk melahirkan anak di sebuah hospital swasta di Taman Melawati, Hulu Klang.

Bagaimanapun disebabkan berdepan masalah, dia segera dikejarkan ke sana baru-baru ini. Namun, hospital swasta ini merujuk kesnya ke Hospital Kuala Lumpur untuk tindakan lanjut. Namun, sekali lagi dia dipindahkan pula ke Hospital Ampang kerana tinggal di kawasan itu.

Dalam pada itu, Ezad turut memberitahu yang kandungan Zeana berusia lapan bulan tiga hari ketika anaknya dilahirkan. Beratnya hanya 1.7 kilogram dan sekarang anak mereka ditempatkan di bawah kawalan rapi doktor. Namun, dia bersyukur kerana keadaan bayinya stabil.
Sehingga kini, dia juga belum memikirkan nama untuk anak mereka.
sumber: Kezoom
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved