Gosip Cinta Elfaeza & Sharnaaz Tersebar Di Singapura

[x]

Gosip Cinta Elfaeza & Sharnaaz Tersebar Di Singapura

on Wednesday 27 November 2013

Elfaeza

Pelakon Elfaeza Ul Haq terkejut apabila gosip cintanya dengan pelakon popular Sharnaaz Ahmad turut mendapat perhatian dan tersebar luas di media Singapura.

Elfaeza, atau nama sebenarnya Siti Elfaeza Binte Mohmed Ehsan Ul Haq, 28, berkata, khabar angin tersebut turut disiarkan oleh sebuah saluran radio tempatan di negara itu.

"Tak sangka pula media di Singapura turut mengambil serius dengan gosip itu kerana ia merupakan perkara tidak benar.

"Berita itu disampaikan kepada saya selepas dia mendengar gosip berkenaan di radio. Mujurlah keluarga saya tidak hairan dengan gosip tersebut," katanya yang berasal dari negara itu.

Tambah Elfaeza, dia berharap agar khabar angin percintaannya dengan Sharnaaz tidak lagi menjadi isu memandangkan tiada apa-apa perhubungan yang terjalin di antara mereka melainkan sekadar rakan artis.
Sharnaaz

Sementara itu pelakon yang popular menerusi drama Adam dan Hawa itu berkata, tawaran lakonan yang diterimanya pada tahun ini tidak sebanyak tahun lalu.

Namun dia tetap berpuas hati kerana kebanyakan watak yang diterima kesemuanya peranan utama.

"Ini menunjukkan para penerbit mula mempercayai bakat lakonan saya yang mana sebelum ini mereka kurang yakin dengan saya.

"Walaupun tidak banyak tawaran yang saya terima pada tahun ini tetapi watak yang saya dapat semuanya peranan penting.

"Ini merupakan peluang saya untuk menonjolkan bakat kepada penonton yang masih belum mengenali saya lagi," ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Elfaeza akan memulakan penggambaran drama berjudul Janji Adam di bawah produksi Singapura iaitu CSS Productions.
sumber: http://mstar.com.my/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved