Johan Asari Komen Gelagat Shila Di Laman Sosial

[x]

Johan Asari Komen Gelagat Shila Di Laman Sosial

on Saturday 30 November 2013

Seperti yang sedia maklum, Shila Amzah jelas sedih, bengang dan seolah-olah cuba memujuk diri setelah sah beliau syok sendiri & terpedaya dengan percintaan palsu Johan kepadanya.

Apatah lagi amat jelas kelihatan ibu Johan juga seakan-akan berpihak kepada Shila Amzah.

Iyalah yang pertama; ibu Johan amat rapat dengan keluarga Shila, keduanya; Shila pula telah berhijrah sepenuhnya dan kini sedang menempa nama di industri hiburan dan telahpun mengesahkan tiket sebagai antara penyanyi paling hebat di Malaysia berdasarkan pencapaiannya.

Johan dengan terang lagi bersuluh memilih Lana Nordin sebagai pasangan bercinta dan berharap dapat mengahwini kekasih hatinya itu. Sememangnya taste johan dapat dikenalpasti dengan ciri-ciri yang sama seperti Nabila Huda.

Bagaimanapun, luahan hati Shila Amzah di laman sosial telah melahirkan rasa kurang senang kepada Johan Asari.

Berikut merupakan kata-kata Johan

Bagi saya dalam hal sebegini Shila Amzah menunjukkan sifat yang tidak matang, Apa yang boleh saya katakan dia dah pun block akaun instagram saya dan juga media social lain. Saya pun tidak pasti kenapa dia bersikap demikian
Jujur saya katakan apa yang saya lalui bersama Lana pada ketika ini tidak ada apa-apa agenda yang tersembunyi. Saya juga nak perbetulkan isu yang mengatakan Family saya tidak setuju saya berkahwin dengan Lana.
Mereka bukan tidak bersetuju dan membenci Lana tapi family saya suruh kami berkawan dulu dan kenal hati budi masing masing sebab perkahwinan bukan satu perkara yang boleh dibawa main-main



sumber: http://hotlips-yuya.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved