Ibu Johan Asari Tak Setuju Lana Nordin Jadi Menantu

[x]

Ibu Johan Asari Tak Setuju Lana Nordin Jadi Menantu

on Thursday 28 November 2013

Melalui laman sosial instagram, Ibu Johan Asari seakan-akan berbicara melalui gambar. Ya, satu gambar boleh membawa seribu perkataan dan kata-kata.

Di Insta ibu Johan Asari iaitu Datin Firdaus, mempunyai satu gambar yang baru sahaja diuploadnya pagi tadi, dengan paparan caption yang bertulis, “ a sad face under the shades ”.

Ibu pelakon popular itu juga megemaskini status tertulis, “ Allah menduga setakat yang kita mampu. Setiap dugaan ada hikmah di sebaliknya ”.

Mungkin Datinn tidak menyukai hubungan singkat antara anaknya dengan aktres seksi Lana Nodin?

Tetapi mungkin luahannya itu tak ada kaitan langsung dengan perkembangan terkini anak Pada masa yang sama, penyanyi popular yang pernah dikaitkan dengan Johan Asari sebelum ini, Shila Amzah juga memuat naik sekeping gambarnya bersama ibu Johan di Instagram dengan caption berbunyi, “please be strong aunty sayang. We love you, no matter what. Allah knows better, we are here for you”.

Macam-macam yang berlaku setelah Johan mendedahkan percintaannya. Diharapkan segala perancangan Johan Asari untuk mengahwini Lana mendapat restu daripada keluarga kedua-dua belah pihak. Amin.


sumber: http://kelabraven.blogspot.com/
Ranking: 5

{ 0 comments... read them below or add one }

Post a Comment

 
© BELOG HARIAN All Rights Reserved